Вівторок, 24.10.2017, 05:01
Загальноосвітня школа I-III ст. №1 ім. Івана Франка
Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Семінари [11]
З педагогічним колективом [10]
День науки [2]
Мовний літній табір [3]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Методична робота » Мовний літній табір

Літній мовний табір

Звіт

про проведення літнього мовного табору

у ЗОШ І-ІІІ ст. №1 ім. І. Я. Франка

м. Горохів

 

І. Статистична характеристика літнього мовного табору

 

з/п

Назва закладу

Терміни проведення ЛМТ

Час роботи ЛМТ

Тип ЛМТ

(із трьох запропонованих або інший)

К-сть учнів

Класи

Куратор ЛМТ

ПІБ учителя/посада

1

ЗОШ І-ІІІ ст. №1 ім. І. Я. Франка

29.05-13.06

11.00-14.00

ІІ (на базі пришкільного оздоровчого табору з денним перебуванням)

18

5-7

Івашко О.І.

Станішевська І.В., Івашко О.І. вчителі англійської мови

 

ІІ. Змістовна характеристика літнього мовного табору

29 травня розпочав свою роботу шкільний мовний табір “TRAVEL AROUND THE WORLD”. Мета даного мовного табору – підвищити рівень володіння англійською мовою, удосконалюючи усне мовлення, поєднуючи навчання із захоплюючим відпочинком.

Перший день у таборі, який мав назву GRAND OPENING DAY, розпочався із урочистої лінійки з нагоди відкриття табору. Дітям було запропоновано обрати назву загону, емблему, девіз та тему над якою будуть далі працювати. Таким чином, загін отримав назву “TRAVEL AROUND THE WORLD”, яка відповідала обраній тематиці .Також діти склали правила поведінки у таборі.

Окрім цього, ми знайомились. Знайомились граючись, що особливо сподобалось дітям. Гра допомогла їм відкритись. (Ігри на згуртування команди «2 Truths and a Lie», «Group Juggle»)

Енергетично зарядившись позитивом один від одного, оголосивши свої очікування від перебування у таборі, ми намалювали країну нашого загону, де кожен зобразив себе (символічно звісно).

Другий день “WELCOME TO POLAND”.

В цей день діти робили особисті закордонні паспорти для гри та навчання, в які кожного дня протягом табору, ми записували загальновідомі факти країн, які «відвідували», малювали прапори та отримували візи.

Грали ігри, які допомогли дізнатись один про одного, щось нове та стати кращими друзями: Lets play snowballs, “5 Facts about Me”, Miming game, “Who am I?” game, “Whats your favourite…?”, “Jumble up”.

 

День третій “WELCOME TO THE USA”.Цей день був присвячений англомовній країні світу, зокрема  США. Ми переглянули низку відео з серії “25 Facts About the USA”,     “ Famous Places of Interest in the USA” та виконали цікаві завдання, зіграли у гру “2 Truths and 1 Liegame, та зробили записи у паспортах. Також ми вивчили піснюContinental Drift (Ice Age)”.

Четвертий день “TREASURE ISLAND  - THE UK був присвячений пошуку скарбів. Уся школа була поділена на етапи та загадки, на останньому з яких бу захоаний солодкий приз.

Пройшовши всі етапи гри, учасники з солодкими призами відвідали Велику Британію.

Діти виконали низку завдань, щоб повторити краєзнавчий матеріал про Британію (“What is it?”, Word-search) та вивчили нові лексичні одиниці.

Особливо всім сподобалась гра “What is my question?”

Кожного дня діти отримували нагороди за активну участь та перемогу.

Пятого дня (‘JAPAN  - THE COUNTRY OF NEW INVENTIONSDay) діти мали змогу проявити свою креативність. Перш з все, поділившись на групи за допомогою “Mingling- mingling activity” вони отримали завдання створити свій винахід із природнього матеріалу. Виготовивщи свої проекти та, уявивши себе науковцями, зробили відео- представлення “Мій винахід”. Найкращі, звісно, отримали зірки.

Шостий деньFRANCE FASHION DAY був присвячений музиці та моді. Діти були поділені на команди та, протягом дня, брали участь у різноманітних іграх. Наприкінці, всі отримали подарунки.

Сьомий день “CANADIAN SPORT COOLNESS” – найвеселіший день. Діти розважались як могли: брали участь у цікавих змаганнях та грали ігри.

Восьмого дняEGYPT MADNESS діти відправлись у відео- екскурсію Єгиптом, після чого вконували цікаві вправи та працювали з паспортами. Найцікавішою грою дня була « Мумія» та “Sticky Game”.

Окрім цього, кожного дня ми грали безліч ігор: “Hula Hoop Pass”, “Suck it up”, “Line-up”, “Face the Cookie”, “Piano”. Співали пісні-руханки: “Big Fat Pony”, “Hot Seat”,“Herman the Worm”, “Continental Drift (Ice Age)”, “ Go Bananas”.

ДевятийденьEUROPEAN FRIENDSHIP DAYбув присвячений фінальній проектній роботі. Діти працювали з прапорами європйських  країн та країн, які ми вже відвідували. Вкінці дня ми виготовили « Вінок співдружності»

Десятий деньTHE DAY OF FAREWELL”, останній день мовного табору розпочався із квесту“What have we learnt?”. Квест завершився виступом, на якому діти мали змогу показати все, що вивчили. На святі була присутня заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель англійської мови – Шкорупська Аліна Львівна, яка подякувала учням та вчителям за працю та вручила подяки.

ІІІ. Переваги створення ЛМТ:

  • діти відпочиваючи підвищують рівень знань з англійської мови;
  • невимушене спілкування розмовною англійською мовою із спеціалістами;
  • зацікавлення дітей у подальшому вивченні англійської мови
Категорія: Мовний літній табір | Додав: franko (21.06.2017)
Переглядів: 44
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Друзі сайту
  • Міністерство освіти і науки України
  • Президент України
  • Верховна Рада України
  • Кабінет Міністрів України
  • Управління освіти і науки Волинської ОДА
  • Освіта в Україні та за кордоном
  • Острів знань
  • Український центр оцінювання якості освіти
  • Видавництво Педагогічна преса
  • Горохівська РДА
  • Волинський інститут післядипломної педагогічної освіти
  • Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти
  • Відділ освіти і науки Горохівської райдержадміністрації
  • ACM спільнота
  • Форма входу
    Copyright Загальноосвітня школа I-III ст. №1 ім. Івана Франка © 2017